یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۱
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۴۸۱۵
گزارشگر : ۳۳۳
امام جماعت مسجد بقیع ستارخان اعلام کرد:

ویژه برنامه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) برگزار می‌شود

امام جماعت مسجد بقیع از برگزاری ویژه برنامه هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام خبر داد و گفت: در سالروز شهادت این امامان(ع) نیز هر سال مجری برنامه‌های خاص‌تری هستیم.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «احمدرضا پرویزی» با اعلام برگزاری ویژه برنامه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در مسجد بقیع، اظهار کرد: این ویژه برنامه چهارشنبه، ۲۲ خرداد بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سیدرضا حسینی در این مسجد برگزار می شود.
 
امام جماعت مسجد بقیع (واقع در خیابان ستارخان) تصریح کرد: علاوه بر آن سعی داریم با پخش فیلم و مستند، مظلومیت ائمه بقیع(ع) را برای مردم تبیین کنیم. برنامه سخنرانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) سال ها است که از کارویژه های این مسجد است، زیرا از این طریق به پرسش ها و شبهاتی که مردم در این زمینه دارند، پاسخ داده و درباره این مسئله مهم شفاف سازی می کنیم.
 
پرویزی تاکید کرد: علاوه بر آن در طول سال تلاش می کنیم در ایام شهادت ائمه بقیع(ع) یعنی امام حسن مجتبی(ع)، امام سجاد(ع)، امام محمدباقر(ع) و امام جعفرصادق(ع) در این مسجد برنامه های عزاداریمان به صورت خاص تر برگزار شود.
 
مدیر ناحیه شهید مطهری امور مساجد با اشاره به اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» و تشکیل هیئت نوجوانان مسجد بیان کرد: این هیات با عنوان «هیات فاطمیون» با برنامه خاص و متنوع توانسته بسیاری از دختران نوجوان را به مسجد جذب کند. ضمن اینکه هیئت نوجوانان پسر نیز مشتکل از دانش آموزان مدارس اطراف در این مسجد فعال است.
 
امام جماعت مسجد بقیع به فعالیت کتابخانه تخصصی این مسجد نیز اشاره کرد و گفت: این کتابخانه به صورت تخصصی در زمینه مهدویت و دفاع مقدس با سالن مجزا برای خواهران و برادران فعالیت می کند.
 
یادآور می‌شود، مسجد بقیع در خیابان حبیب الله، خیابان خارک واقع شده است.
شبستان
https://dahetakrim.masjed.ir/u/1chn

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.