پنج شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۴:۲۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۴۴
گزارشگر : ۲۸۰
مسجد؛ کانون مهر علوی

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی اهالی مسجد جامع ولیعصر(عج) به زلزله‌زدگان سی‌سخت

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به جمع‌آ‌وری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت در مساجد، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی به همت خیرین مسجد جامع ولیعصر(عج) برای این منظور جمع‌آ‌وری شده است.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «ابوالقاسم علیزاده»، با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در مسجد جامع ولیعصر(عج) شهرک شهید محلاتی، اظهار کرد: کمک های غیرنقدی شامل پتو، لباس گرم، مواد غذایی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال توسط اهالی شهرک شهید محلاتی برای زلزله زدگان جمع آوری و ارسال شد.

امام جماعت مسجد جامع ولیعصر(عج) بیان کرد: علاوه بر آن ۲۰۰ میلیون ریال نیز کمک نقدی برای هموطنان زلزله زده از سوی خیرین و مردم نوعدوست جمع آوری شده که قرار است برای کمک به زلزله زدگان ارسال شود.

وی با اشاره به رویکردهای مسجد جامع مسجد ولیعصر(عج) در کمک رسانی به محرومین گفت: یکی از اقدامات حمایتی ما توزیع سبدهای معیشتی میان خانواده های بی بضاعت در شرایط بحران کرونا بوده است که در همین راستا از ابتدای سال تاکنون در 17 مرحله و در هر مرحله 110 سبد کالا را برای نیازمندان ارسال کرده ایم.این رویکرد کمک رسانی به نیازمندان تنها مربوط به دوران کرونا نمی شود، مسجد حضرت ولیعصر(عج) در سال ها فعالیتش همواره تلاش کرده بحث کمک به محرومان را محور قرار دهد، به گونه ای که در سیل ابتدای سال در جنوب کرمان ما 10 کامیون اقلام ضروری و امکانات که ارزش کالاهای هر کامیون 120 میلیون تومان بود، ارسال و اقلام ضدعفونی کننده نیز در چندین مرحله در این منطقه توزیع کردیم.

امام جماعت مسجد جامع ولیعصر(عج) خاطر نشان کرد: علاوه بر آن پس از بحران کرونا در خیاط خانه ای که در این منطقه به منظور آموزش و دوخت لباس تهیه شده بود، اقدام به تولید ماسک و توزیع آن در میان مردم کردیم.پس از بحران کرونا اگرچه نمازهای جماعت مساجد تعطیل شد، اما در مساجد هرگز بسته نشد و این پایگاه ها تبدیل به مرکز مبارزه با بحران کرونا شدند. به طوری که مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک شهید محلاتی در بحت مبارزه با این ویروس وارد عمل شد و در چندین مرحله ضدعفونی معابر و خیابان های شهرک توسط گروه جهادی این مسجد انجام شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کنار خدماتی که در مناطق محروم استان تهران در بحران کرونا ارائه می شود، مسجد ما که معین منطقه محروم بخش جازموریان در جنوب شرقی کرمان است در طول پنج سال گذشته اقدام به تاسیس 11 مسجد، 11 مدرسه در روستای زهکلوت و آزمایشگاه برای بهداری این منطقه کرده است.
https://dahetakrim.masjed.ir/u/sfk

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.