سه شنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۲
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۴۱
گزارشگر : ۲۸۰

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان: مردم با آرای هدفمند دشمنان انقلاب را مایوس و دوستان را دلشاد کنند

اصفهان - ایرنا - مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امورمساجد استان اصفهان گفت: مردم با انتخاب اصلح و ریختن آرای هدفمند در صندوقهای اخذ رای در روز ۲۸ خرداد، مصداق آیه شریف قرآن دشمنان انقلاب را مایوس و دلسرد و دوستان را در سراسر جهان دلشاد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق ابطحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در گام دوم انقلاب به عنوان یک تحول بزرگ در کشور در حال وقوع است.

وی اظهار داشت: هرچند که انتخابات همیشه در کشور ما اهمیت ویژه‌ای داشته است ولی در این دوره از امتیاز ویژه‌تری بدلیل مصادف شدن با گام دوم انقلاب برخوردار است.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امورمساجد استان اصفهان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آنچه که می‌تواند حلال مشکلات کشور باشد یک دولت انقلابی با روحیه جهادی است پس می‌توان به اهمیت این دوره از انتخابات بیش از پیش پی برد.

وی از همه اقشار و آحاد مردم دعوت کرد تا در درجه نخست با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای وسپس با انتخاب مطلوب در این دوره از انتخابات نقش‌آفرین باشند.

حجت‌الاسلام ابطحی یادآور شد: مردم باید مراقبت کنند که انتخاب خوبی داشته باشند و تحت تاثیر شعارهای سلبریتی‌ها، رسانه‌های خارجی و بیگانگان قرار نگیرند و پای اصول انقلاب بایستند.

وی تاکید کرد: در این دوره باید یک دولت انقلابی شکل بگیرد و شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند از جمله اینکه شخصی که انتخاب می‌کنید باکفایت، مومن، عدالتخواه باشد با فساد مبارزه کند داشته باشد.

این مسوول فرهنگی افزود: از دیگر شاخصه‌ها اینکه مردم و توان داخلی را باور داشته باشد و بداند که ما می‌توانیم و همچنین به نیروی جوان کشور که نیروی فراوانی هم هستند ایمان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با حضور حداکثری در انتخابات باید به سفارش امام خمینی (ره) و رهبری عمل کنیم و آرای خود را با آگاهی و هدفمند در صندوقهای رای بیندازیم تا فردای انقلاب با دلسردی دشمنان و دلشادی دوستان مواجه شویم.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می‌شود.
https://dahetakrim.masjed.ir/u/sk6

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.