چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۴۹
گزارشگر : ۲۸۰

نقش ویژه کانون‌های مساجد در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

کانون های فرهنگی هنری مساجد با بصیرت افزایی، آگاه بخشی و تبیین اهمیت انتخابات در نگاه مقام معظم رهبری و امام (ره) می توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: در آستانه انتخابات یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت ساز در کشور قرار داریم، رویدادی که ان شاالله به حماسه‌ای به یادماندنی در تاریخ این کشور مبدل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از راه‌های قوی شدن ایران مشارکت در انتخابات است بنابراین همه ما باید در این امر مهم شرکت کرده و دیگران را هم به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان، افزایش اقتدار نظام اسلامی، افزایش وحدت و امنیت در جامعه می‌شود و حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت مملکت قطع یقین تحولات اساسی را در کشور به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از مجموعه‌هایی است که بیشتر مخاطبان آن جوانان هستند و کانون‌ها با بصیرت افزایی، آگاه بخشی و تبیین اهمیت انتخابات در نگاه مقام معظم رهبری و امام (ره) می‌توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد باید به دور از نگاه حزبی و جناحی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند و از ظرفیت مسجد در مسیر افزایش آگاهی مردم نسبت به اثرات حضور آن‌ها در انتخابات و نقشی که آن‌ها در تقویت پایه‌های نظام دارند، استفاده کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: ان شاالله همه مردم برای رفع مشکلات موجود و برای عزت و اقتدار این سرزمین باردیگر پای صندوق رأی حاضر می شوند چراکه مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر نابسامانی، ناکارآمدی و ضعف در مدیریت‌ها وجود دارد، باید آن را با انتخاب درست و خوب و روی کارآوردن مدیریت مردمی و اسلامی جبران کرد نه با شرکت نکردن در انتخابات».

انتهای پیام
https://dahetakrim.masjed.ir/u/uka

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.