سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۷۳
گزارشگر : ۲۸۰

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز خبر داد اعزام کارشناسان و تحلیلگران سیاسی به مساجد البرز با هدف انتخاب اصلح

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه کرامت گفت: با توجه به همزمانی دهه کرامت و ایام تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی ۱۰ کارشناس سیاسی و دینی به ۱۰ مسجد محوری استان البرز اعزام می شوند.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» دهه کرامت را فرصت تبیین امامت و ارزش های دینی و ایمانی خواند و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های مساجد در این ایام گفت: محوریت برپایی برنامه های دهه کرامت تبیین ارزش های ایمانی و دینی است.

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز افزود: سیزدهمین دوره از رزمایش مواسات و همدلی با محوریت مساجد با هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و محرومیت زدایی به عنوان یکی از برنامه های محوری در یکسال گذشته بیان کرد: با توجه به وضعیت معیشتی مردم و تحریم های موجود، مساجد قرارگاه جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی میان محرومان شدند.

سرپرست مرکز رسیدیگ به امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به ایام تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری نقش مساجد در زمینه اطلاع رسانی به مردم به منظور تبیین شاخصه های انتخاب اصلح با حضور ائمه مساجد و کارشناسان دینی پررنگ است.

پایان پیام
https://dahetakrim.masjed.ir/u/uvz

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.