سه شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۷
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۵۴۸
گزارشگر : ۶۹۱
در مسجد علی‌بن‌الحسین(ع)

سومین سالگرد رحلت آیت‌الله ضیاءآبادی برگزار می‌شود

همزمان با سومین سالروز عروج ملکوتی آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی استاد، مفسر قرآن کریم مجلس و محفل قرآنی در مسجد علی بن الحسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان همزمان با سومین سالروز عروج ملکوتی آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی استاد حوزه، اسوه اخلاق و مفسر قرآن کریم، مجلس و محفل قرآنی  برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور و تلاوت محمدحسین سعیدیان، استاد و پیشکسوت قرآنی کشور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین اوسطی و مداحی مهدی سماواتی شامگاه‌ پنجشنبه، ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، همزمان با عید مبعث برگزار می‌شود.

سومین سالگرد آیت‌الله ضیاءآبادی در مسجد علی‌بن‌الحسین(ع)

 

سومین سالروز عروج ملکوتی آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد علی‌ابن‌الحسین(ع) دربند واقع در میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید احمدی زمانی برپا می‌شود.

 آیت‌الله ضیاءآبادی، متولد ۱۳۰۷ و از شاگردان امام خمینی‌(ره) و علامه طباطبایی‌(ره) و از سال ۱۳۴۰ استاد حوزه علمیه تهران بود. جلسات تفسیر و اخلاق وی در مسجد علی بن الحسین‌(ع) دربند برگزار می‌شد.

وی یکی از روحانیان و ائمه جماعات موفق در امر وعظ و تبلیغ در تهران بود و مشتاقان زیادی داشت. اخلاص، تواضع، عمل به گفتار، متانت و شیوایی سخن، و بهره‌گیری از ظرافت‌های اخلاقی و قرآنی از ویژگی‌های ایشان به شمار می‌رود. وی ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ درگذشت و در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی‌(ع) به خاک سپرده شد.

https://dahetakrim.masjed.ir/u/1csr

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.