دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۹
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۰۱۵
گزارشگر : ۶۹۱
عضو شورای مرکزی قرارگاه عمّار مطرح کرد:

نقش مسجدی ها در گام دوم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین رسایی با بیان اینکه بار اصلی حرکت نظام در گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش مسجدی‌ها است، گفت: مساجد اکنون نیز در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «حمید رسایی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه مساجد همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده اند و مسجدی ها در مسیر دفاع از نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کرده اند، اظهار کرد: اهالی مساجد در مقابله با اغتشاشات اخیر نیز همچون مقابله با سایر فتنه ها و آشوب های استکبار جهانی سربلند عمل کردند.
 
عضو شورای مرکزی قرارگاه عمّار با بیان اینکه مساجد ظرفیت تحقق ‌بخش بیانیه گام دوم انقلاب را دارند، افزود: مساجد به ویژه در اجرای محورهای دینی و فرهنگی و اخلاقی این بیانیه نقش مهمتری را می توانند ایفا کنند. 
 
وی اضافه کرد: مساجد اکنون نیز در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین کارهای بسیار بزرگی انجام داده اند و ان‌شاءالله این کارهای بزرگ را با همراهی حداکثری مردم در نقاط مختلف کشور اجرا می کنند. 
 
حجت الاسلام رسایی تاکید کرد: در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید هم افزایی حداکثری میان مسجدی ها ایجاد شود به این معنا که اعضای پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری و هیئت امنا با محوریت ائمه جماعات متحدانه عمل کنند.
 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: با عبور مقتدرانه و سرافرازانه نظام جهموری اسلامی از گام اول انقلاب، نیازمند اتحاد و همدلی بیشتری میان کارگزاران فرهنگی کشور در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم.
 
وی در پایان با بیان اینکه بچه های مسجد در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی و انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: بار اصلی حرکت نظام در گام دوم انقلاب اسلامی نیز بر دوش مسجدی ها است و ان‌شاءالله همچون درخشش آنها در گام اول انقلاب، شاهد رقم زدن اتفاقات خوب توسط مسجدی ها باشیم.
 
پایان پیام/
https://dahetakrim.masjed.ir/u/1780

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.