شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۲۲۰
گزارشگر : ۶۹۱
در آستانه دهه امامت و ولایت

مشارکت در طرح ملی قربانی + لینک

در راستای عمل به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان و با هدف تقویت جریان مبارک خدمت کریمانه، مساجد می‌توانند از طریق آدرس ارائه شده، در این سنت الهی شریک شوند.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ در آستانه دهه پر برکت  امامت و ولایت؛ در راستای عمل به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان و با هدف تقویت جریان مبارک خدمت کریمانه، موسسه حضرت ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها و برنامه وزین سمت خدا، با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اقدام به برنامه ریزی و اجرای طرح ملی با قابلیت مشارکت ۵ هزار مسجد جهت انجام این سنت حسنه و تقدیم گوشت‌های قربانی به خانواده های محترم نیازمند، نموده است.

 

مساجد متقاضی جهت مشارکت در این طرح می توانند از طریق پیوند  khadije.ir اقدام به ثبت تقاضا نمایند.

 
نکاتی چند در خصوص طرح مشارکت در سنت حسنه قربانی در عید اضحی:

 

۱. این اقدام ارزشمند به همت خیرین محترم برنامه سمت خدا،کانون و موسسه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می باشد.

 

۲. کانون و موسسه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها متعهد می باشد پس از دریافت سهم مشارکت مساجد(به ازای هر راس دام دو میلیون تومان)و پس از بررسی صحت اطلاعات مسجد و کانون،در سریع ترین زمان ممکن نسبت به واریز مبلغ شش میلیون تومان به حساب اعلامی در سامانه اقدام نماید.

 

۳. سهمیه هر مسجد و کانون دو راس دام می باشد.لذا تاکید می شود مساجدی که متقاضی مشارکت برای دو راس دام می باشند باید نسبت به قربانی عین دو راس اقدام نمایند.

 

۴. نیت بانیان خیر و مشارکت کنندگان انجام سنت حسنه قربانی و توزیع بین محرومین گرامی می باشد.لذا هر گونه تغییر در نیت حتی با فرض تبدیل به احسن مجاز نمی باشد.طبق نظر بانیان خیر فقط توزیع گوشت و یا طبخ غذا مورد تایید است.

 

۵. سهم هر خانواده محروم حداکثر یک و نیم کیلو گرم با توجه به تعداد نفرات تحت تکفل است.

 

۶. پس از تکمیل ظرفیت سامانه بسته می شود.لذا پیشنهاد می شود در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست و واریز سهم مشارکت اقدام شود.

 

۷. گزارش اقدامات کانون ها در این خصوص باید در سامانه بچه های مسجد در بخش فعالیت های خودجوش رواق همدلی ثبت شود.
 

پایان پیام/

https://dahetakrim.masjed.ir/u/1atk

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه تخصصی مسجد می باشد.